نمایشگاه اوراسیا 1402

پوستر نمایشگاه اوراسیا

زمان شروع: 1402/09/13

زمان پایان: 1402/09/16

محل برگزاری: محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران

مجری: مدیریت تجارت پارس کارن

نمایشگاه اختصاصی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا 1402

دومین نمایشگاه اوراسیا با حضور مقامات و هیئت‌های تجاری از کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، سازمان همکاری شانگهای و شورای همکاری خلیج فارس از 13 الی 16 آذر 1402 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با هدف توسعه روابط اقتصادی، آشنا شدن تولیدکنندگان و تجار پنج کشور عضو اتحادیه اوراسیا با تولیدکنندگان ایرانی برگزار می‌شود.

گروه هایی که در نمایشگاه اوراسیا می‌توانند غرفه داشته باشند؛ شرکت های ایرانی و خارجی فعال در حوزه‌های صنعتی، معدنی، خودروسازی و قطعات، کشاورزی و انرژی هستند.

چرا در این نمایشگاه به عنوان بازدیدکننده یا صاحب کسب و کار شرکت کنم؟

نمایشگاه اوراسیا یکی از رویدادهای بین المللی است که نمایندگانی از کشورهای مختلف از جمله روسیه، چین، هند، قطر، بحرین، ارمنستان، ترکیه و… در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین در این نمایشگاه همایش‌های تخصصی در موضوعات تجاری و زیر ساختی مانند حمل و نقل، مسائل بانکی، گمرکی، موافقت نامه‌های تجاری، همکاری‌های علمی، گردشگری و … برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه همایش‌هایی با موضوع ” توسعه روابط اقتصادی با کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا”، ” اهمیت توریسم در توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی” و ” نقش دانشگاه‌های کشور در تجاری سازی علم و رشد اقتصادی” برگزار خواهد شد.

اگر نیازمند غرفه نمایشگاهی خلاقانه برای شرکت در این نمایشگاه هستید، می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید یا با مراجعه به صفحه قیمت غرفه سازی از حدود قیمت ها مطلع شوید.

در جریان برگزاری نمایشگاه اوراسیا

این نمایشگاه در تاریخ 13 آذر ماه 1402 با حضور آقای علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت ، آقای ضیغمی معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، آقای علائی طباطبائی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها بین المللی جمهوری اسلامی ایران و سایر مسئولین و مقامات در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

دومین نمایشگاه اختصاصی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا با حضور 105 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای روسیه و ارمنستان با معرفی پتروشیمی، نفت، گاز، صنایع خودروسازی، مواد غذایی، حمل و نقل، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، مراکز تجاری، بانک و سایر گروه‌های مرتبط در سالن‌های 31، 40، 44 و فضای باز برگزار شد.

همچنین به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی در آخرین روز نمایشگاه (16 آذر 1402) آقای فخاری، استاندار تهران، در این نمایشگاه حضور یافتند و بدین گونه حمایت خود را اعلام کردند.

Related Posts

شبکه های اجتماعی ما:
Instagram
LinkedIn
WhatsApp
YouTube

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید