هدایای تبلیغاتی نمایشگاه

folder_openوبلاگ
commentبدون دیدگاه
هدایای تبلیغاتی نمایشگاه

به بازدیدکنندگان خود در نمایشگاه هدیه دهید!

برای اینکه حضور شما در نمایشگاه موفقیت آمیز باشد، مستلزم این است که همه چیز به خوبی و طبق برنامه پیش برود.

شما می‌توانید هدایای تبلیغاتی نمایشگاه مختلفی مانند خودکار، تی شرت یا ماگ که با لوگو یا نام تجاری شما تزیین شده است به بازدیدکنندگان خود بدهید تا از شما چیزی به یادگار داشته باشند و اسم برند شما در ذهنشان ماندگار شود.

شرکت‌های مختلفی وجود دارند که به صورت عمده و با تخفیف‌های خوبی به شما هدایای مختلف برای نمایشگاه پیشنهاد می‌دهند که می توانید با قیمتی مناسب هدیه‌ای خوب با لوگو برندتان داشته باشید. با همکاری با این شرکت های بازاریابی می توانید زمان و هزینه خود را مدیریت کنید.

هدایای تبلیغاتی چیست؟

اول از همه بهتر است بدانیم که هدایای تبلیغاتی چیست؟ هدایای تبلیغاتی، لوازمی هستند که غرفه‌داران به بازدیدکنندگان هدیه می دهند تا به وسیله آن بتوانند محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنند. این هدایا می تواند هر چیزی مطابق با بودجه و سلیقه شما باشد از تی شرت گرفته تا ماگ و جاکلیدی.

هدایای تبلیغاتی می توانند بسیار متفاوت باشد، بنابراین مهم است که ببینید چه چیزی بیشتر از همه به غرفه و زمینه فعالیت شما می آید. در زیر چند نکته برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب آورده شده است:

  • حتما به این موضوع فکر کنید که هدیه شما چه استفاده‌ای برای بازدیدکنندگان شما دارد. برخی از هدایای تبلیغاتی برای افرادی مناسب است که به غرفه شما می آیند تا محصولات را خریداری کنند، در حالی که برخی از هدیه ها برای افرادی مناسب است که صرفا برای اطلاعات بیشتر و کنجکاوی به غرفه شما می آیند. شما هنگام انتخاب هدیه باید به هردو گروه توجه کنید و هدیه‌ای انتخاب کنید که به درد هردو گروه بخورد.
  • رنگ و تم طراحی غرفه خود را در نظر داشته باشید و به این فکر کنید که دوست دارید از همین رنگ در هدایای خود استفاده کنید یا از رنگ متفاوت تری. سپس با توجه به رنگ و تم انتخابی اتان، تصمیم بگیرید که چه هدیه ای می خواهید بدهید، زیرا رنگ بسیار مهم است. بعضی از رنگ ها هنگام چاپ بر روی یک سری سطوح خاص رنگ زیبایی نمی گیرند و درخشندگی لازم را ندارند.
  • به این موضوع توجه کنید که چه پیامی را می خواهید با هدایای خود به بازدیدکنندگان منتقل کنید. به عنوان مثال، اگر شما فعال در زمینه محصولات ارگانیک و سالم هستید، می توانید یک خوارکی سالم مانند مغزهای مختلف به جای شکلات هدیه دهید که هم پیام برند شما را به خوبی نشان می دهد و هم بازدیدکنندگان را جذب می کند. یا اگر محصولات مرتبط با حیوانات خانگی می فروشید، می توانید محصولات مرتبط با حیوانات خانگی مانند اسباب بازی گربه، قلاده حیوانات و… هدیه دهید.

قلاده به عنوان هدایای تبلیغاتی

  • حتما به سایت های اینترنتی و پیج های اینستاگرام سر بزنید. بسیار از این سایت ها، مجموعه ای متنوع و وسیع از هدایای تبلیغاتی با قیمت بسیار مناسبی دارند و می‌توانید همه چیزی که نیاز دارید را پیدا کنید!
  • مهم ترین فاکتوری که باید به آن توجه کنید، قیمت است! نمی توان این موضوع را انکار کرد که نمایشگاه ها هزینه ی زیادی دارند و تا جایی که می توان باید مراقب خرج ها بود. پس متناسب با بودجه و میزان فروشی که تخمین می زنید، هدیه خود را انتخاب کنید.

چرا استفاده از هدایای تبلیغاتی مهم هستند؟

هدیه‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارها می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند، زیرا به بازدیدکنندگان چیزی برای به یاد آوردن غرفه شما ارائه می‌دهند. این موضوع می‌تواند آن‌ها را تشویق کند تا در آینده دوباره به شما سر بزنند، همچنین به آن‌ها احساس مهم و ارزشمند بودن می‌دهد.

هدیه دادن در نمایشگاه بین المللی

برای اینکه هدایای تبلیغاتی شما، بهترین تاثیر را بگذارند، به چندین نکته کلیدی باید توجه کرد:

اولین و مهم‌ترین نکته انتخاب هدیه‌ای است که با زمینه فعالیت و بازار هدف شما مرتبط باشند و همچنین به این موضوع توجه کنید که هدیه مناسب اندازه و طراحی غرفه شما باشد؛ به عنوان مثال، هدایای بزرگ ممکن است در یک فضای کوچک غرفه خسته کننده باشند، در حالی که اگر از اقلام کوچک تری مانند، تی شرت یا جاکلیدی ها استفاده کنید احتمالا بیشتر دیده و استفاده می شوند.

به عنوان مثال، می توانید جاکلیدی مانند تصویر زیر فراهم کنید و لوگو برند یا شعار برند خود را بر روی آن حک کنید. در این صورت شما یک هدیه کاربردی به بازدیدکنندگان خود داده اید که همزمان تبلیغ برند شما را می کند.

جاکلیدی برای هدایای تبلیغاتی نمایشگاه

علاوه بر این، این موضوع را در نظر بگیرید که هدایای خود را در کجا می‌خواهید به نمایش بگذارید. به عنوان مثال اگر قصد دارید محصول را آویزان کنید، باید حتما از قبل فضایی برای آن در نظر بگیرید و این موضوع را با طراح غرفه خود حتما مطرح کنید یا اگر می خواهید آنان را روی یک میز قرار دهید، مطمئن شوید که محصول به راحتی در دسترس است و توجه را به خود جذب می کند.

در آخر، مهم است که به پتانسیل غرفه خود توجه کنید، اگر قصد دارید محصول را در ارتفاع های بالا نصب کنید، مطمئن شوید که محل قرارگیری آن ها محکم و امن است. به همین ترتیب، اگر محصول خود را می خواهید در یک قفسه به نمایش بگذارید، مطمئن شوید که فضای کافی برای هر جزء وجود دارد و تمام این قسمت ها به خوبی نمایش داده می شوند و باهم هماهنگ هستند .

چگونه به بازدیدکنندگان بهترین هدیه را دهیم؟

زمانی که در یک نمایشگاه بین المللی شرکت می کنید، یکی از بهترین راه‌ها برای جلب توجه بازدیدکنندگان، ارائه هدایایی است که بتوانند آن ها را به خانه ببرند. این هدیه ها می توانند به بازدیدکنندگان کمک کنند تا برند و محصول و خدمات شما را به یاد بیاورند.

هدایای شما باید ویژگی هایی داشته باشند، که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره می شود:

  • انتخاب مواد با کیفیت بالا: هنگامی که هدیه ای با کیفیت بالا به بازدیدکنندگان می دهید برای آن ها نشانگر این است که به آنان اهمیت می دهید و همچنین نماینده کیفیت محصولات شما است. اگر هدیه شما جنس خوبی نداشته باشد و زود خراب شود، در ذهن بازدیدکننده تاثیر منفی می گذارد و به این حس را منتقل می کند که محصولات شما نیز کیفیت قابل قبولی ندارد.
  • استفاده از طرح‌های جالب: از ایده‌های خلاقانه استفاده کنید و خود را محدود به طرح های معمولی نکنید.

لیوان های طرحدار برای نمایشگاه ها

  • خارج از چارچوب ها فکر کنید: اگر محصولات یا خدمات شما ویژگی منحصر به فردی دارند، از آن به عنوان نمادی در هدیه تبلیغاتی خود استفاده کنید.
  • برنامه‌ریزی : قبل از شروع نمایشگاه، یک آمار کلی از تعداد هدایایی که مورد نیازتان می شود تهیه کنید. هنگام تخمین تعداد حواستان باشد میانگین را در نظر بگیرید نه خیلی دست بالا بگیرید و نه خیلی کم.
  • ساده باشید: هنگامی که می خواهید هدیه خود را انتخاب کنید، افراط نکنید و چیزی را انتخاب کنید که با باکیفیت باشد و با تم و برند شما مطابقت داشته باشد.

پیشرو پیشگام بیش از 15 سال سابقه در زمینه غرفه سازی دارد و می تواند به شما کمک کند تا در نمایشگاه پیش رویتان به بهترین شکل ممکن حاضر شوید. هدف پیشرو پیشگام طراحی و ساخت غرفه های باکیفیت و ارزان برای کسب‌وکارهاست تا همه بتوانند در نمایشگاه‌ها شرکت کنند و از این رویداد هیجان انگیز نهایت لذت را ببرند.

شما می توانید همین حالا با تماس بگیرید و از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره‌مند شوید. منتظر تماس شما هستیم.

Related Posts

شبکه های اجتماعی ما:
Instagram
LinkedIn
WhatsApp
YouTube

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید