غرفه سازی در فضای باز

folder_openوبلاگ
commentبدون دیدگاه
نمایشگاه بین المللی

اگر به دنبال یک کار جدید و جذاب هستید تا خود را در نمایشگاه پیش رویتان بیشتر نشان دهید، یکی از راه های بسیار خلاقانه غرفه سازی در فضای باز است. نمایش محصولات، خدمات یا اطلاعات شرکت خود در فضای باز باعث می شود تا اولین چیزی که نگاه بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان به آن می افتد، غرفه شما در محوطه باشد.

این مدل غرفه ها معمولا در رویدادهایی مانند نمایشگاه بین المللی، نمایشگاه کتاب، جشنواره ها، کنفرانس ها و… مورد استفاده می تواند قرار بگیرد و مناسب کسب و کارهایی است که می خواهند با مشتریان، شرکا و عموم مردم ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند.

غرفه های نمایشگاهی که در فضای باز ساخته می شوند می توانند به کمک به نشان دادن برند و محصولات شما کنند و همچنین فرصت خوبی برای اهدای هدایای تبلیغاتی و صحبت با افراد مختلف است.

به یاد داشته باشید که مهم ترین مزیت غرفه های نمایشگاهی باز، ایجاد ارتباط و تاثیر قوی بر روی بازدیدکنندگان است، بنابراین بهتر است که اگر می خواهید از این مدل غرفه سازی استفاده کنید، برنامه ریزی دقیق داشته باشید.

پیشرو پیشگام به عنوان یک شرکت باتجربه در زمینه غرفه سازی، می تواند به شما کمک کند تا غرفه خود را در فضای باز اجرا کنید. ما خدمات طراحی، برندینگ و ساخت غرفه نمایشگاهی شما را داریم. می توانید با تماس با ما از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و همه چیز را درباره غرفه سازی در فضای باز بدانید.

غرفه سازی در فضای باز

ویژگی‌های کلیدی

طراحی – همانطور که می دانید طراحی غرفه نمایشگاهی یکی از مهم ترین مراحل غرفه سازی است. طراحی غرفه شما باید دارای ویژگی هایی باشد که بتواند بازیدکنندگان را از هر قسمت نمایشگاه به خود جذب کند و نمایانگر برند و هویت شما باشد.

مقاومت – در این مدل غرفه سازی، به دلیل قرارگیری غرفه در فضای باز، باید در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند باران، باد و نور خورشید مقاوم باشند. پس نیاز است که از مواد و مصالح با کیفیت و محکم استفاده شود تا بتوانید مطمئن باشید که غرفه شما در طول نمایشگاه سالم و محکم می ماند.

پیشرو پیشگام با ارائه خدمات باکیفیت و ارزان، یکی از پیشگامان در زمینه غرفه سازی است. ما به شما تضمین می دهیم که از مواد و مصالح با کیفیت و مقاوم استفاده کنیم تا بتوانید غرفه نمایشگاهی مقاومی در مقابل هر شرایط آب و هوایی داشته باشید.

سردر غرفه – بازیدکننده ها از کنار غرفه شما در فضای باز عبور می کنند و باید غرفه شما به صورتی طراحی شده باشد که چشم آن ها را بگیرد و همچنین بهتر است در غرفه خود از سردرهای جذاب استفاده کنید تا پیام و پیشنهادات کلیدی شرکت شما را به سرعت منتقل کند.

غرفه نمایشگاهی

نورپردازینورپردازی یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه کنید به ویژه اگر غرفه شما در فضای باز است. زیرا ممکن است نور محوطه مناسب نباشد و همچنین در شب نور کمتر از روز است. بنابراین باید نورپردازی شما به گونه ای باشد که محصولات و خدمات شما را بتواند در این شرایط به بهترین حالت نشان دهد.

نمایش محصول – اگر کسب و کار شما محصولات فیزیکی برای به نمایش گذاشتن دارد، باید یک محیط خاص برای نمایش محصولات خود در نظر بگیرید و به شیوه چیدمان محصولات خود فکر کنید. تا محصولات خود را در بهترین صورت ممکن نشان دهید.

سایه بان و صندلی – از آن جایی که غرفه های فضای باز ممکن است در شرایط آب و هوایی مختلف باشند مانند آفتاب شدید تابستان یا باران زمستانی، بهتر است از یک چادر یا چتر استفاده کنید تا از بازیدکنندگان و شرکت کنندگان در مقابل این شرایط محافظت کند.

بازدیدکنندگانی که از نمایشگاه ها بازدید می کنند ممکن است در طول روز خسته شوند و محوطه بیرون بیایند تا استراحتی کنند. این یک فرصت عالی برای شماست که می توانید با قراردادن صندلی و جای نشستن، آنان را تشویق به نشستن و گفت و گو کنید.

سایه بان غرفه نمایشگاهی

تبلیغات- استفاده از برشورها، کاتالوگ، کارت ویزیت و… می تواند برای تبلیغ کسب و کار شما مفید باشد. این موارد باید منعکس کننده برند شما باشد و اطلاعات لازم مربوط را به وضوح توضیح دهد.

تیم نمایشگاهی – در تیم خود از اعضای متخصص و ماهر استفاده کنید که همیشه در غرفه حاضر باشند و با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنند و آماده پاسخ دادن به سئوالات باشند و بتوانند بهترین اطلاعات را درباره محصولات شما ارائه دهند. داشتن تیم نمایشگاهی دوستانه و باحوصله می تواند تاثیر بسیار مثبتی در دید افراد ایجاد کند.

مجوزها و مقررات – قبل از نصب غرفه نمایشگاهی فضای باز، باید با مجری نمایشگاه و مقامات محلی در مورد مجوز، مقررات و محدودیت های ممکن صحبت کنید و آنان را بررسی کنید و کارهای لازم را انجام دهید.

استفاده از QR کدبا توجه به اینکه نوع نمایشگاه شما چیست و چه محصولات و خدماتی را ارائه می دهید، می توانید از کد QR استفاده کنید. به این صورت که با اسکن این کد مشخصات محصولات و یا خدمات شما به صورت آنلاین نمایش داده شود و یا به شبکه اجتماعی شما هدایت شوند.

استفاده از QR کد

انواع مختلف غرفه های نمایشگاهی فضای باز

انتخاب نوع غرفه نمایشگاهی فضای باز به عواملی مانند نوع رویداد ، هویت برند شما ، بودجه و اهداف شما بستگی دارد.

  • غرفه های فضای باز مدولار: در مقاله انواع غرفه های نمایشگاهی راجب این مدل غرفه ها به صورت کامل توضیح دادیم اما اگر بخواهیم یک تعریف کلی برای آن بگوییم می توان گفت: این غرفه ها از قطعات قابل جدا شدن تشکیل شده اند که می توانند به صورت سفارشی طراحی و ساخته شوند.
  • غرفه های کانتینری: در این غرفه ها از کانتینرهای حمل و نقل استفاده می کنند که می توان آنها را به راحتی در محل نمایشگاه مونتاژ کرد.
  • غرفه های پاویون: این غرفه ها فضای بزرگی را ارائه می دهند و برای رویدادهای بزرگ مناسب هستند.
  • غرفه های سفارشی: این غرفه ها به طور خاص توسط شرکت های غرفه سازی برای مطابقت با موضوع رویداد یا نمایشگاه طراحی شده اند.
  • غرفه های محصول: این غرفه ها مخصوص به نمایش گذاشتن محصولات طراحی می شوند.
  • غرفه های سبز: این ایستگاه ها از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده اند و به بازدیدکنندگان یادآوری می کنند که شرکت شما متعهد به حفاظت از محیط زیست است.

مزایای غرفه نمایشگاهی فضای باز

غرفه سازی در فضای باز مزیت های زیادی دارد که امروزه به یک انتخاب محبوب در بین غرفه داران که می خواهند کسب و کار خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند تبدیل شده است. در اینجا برخی از این دلایلی که غرفه نمایشگاهی فضای باز می تواند مفید باشد آورده شده است:

  • در معرض دید بودن: غرفه های فضای باز اغلب در مناطق پرتردد قرار می گیرند تا توجه تعداد بیشتری از مخاطبان را به خود جلب کنند.
  • دور از شلوغی و ازدحام : یکی از مشکلاتی که در نمایشگاه ها برای بازدیدکنندگان به وجود می آید به ویژه در روزهای تعطیل که در شلوغ ترین حالت خود هستند، خفگی و احساس کلافگی از شلوغی در سالن های نمایشگاه است. شما با ساخت غرفه نمایشگاهی در فضای باز فرصتی عالی دارید که شرکت کنندگان به دور از شلوغی و ازدحام داخل سالن های نمایشگاه از غرفه شما دیدن کنند.

غرفه در فضای باز

  • فضای بزرگتر، طراحی بهتر: معمولا، غرفه نمایشگاهی فضای باز نسبت به غرفه های داخل سالن فضای بیشتر و آزادی بیشتری دارند. این به غرفه داران این امکان را می دهد تا غرفه های بزرگ تر و چشم گیرتری ایحاد کنند. همچنین، غرفه نمایشگاهی فضای باز را می توان با خلاقیت و محدودیت کمتری طراحی کرد. محیط باز به شما این امکان را می دهد تا محصولات خود را به صورت نوآورانه تری قرار دهید که در غرفه های داخلی این امکان وجود ندارد.
  • استراتژی تبلیغاتی عالی: با استفاده از بنرها، تابلوها و سردر جذاب که از فاصله دور به راحتی قابل مشاهده هستند، می توانید پیام برند خود را منتقل کنید. این یک فرصت بی نظیر برای شماست تا برند خود را در ذهن عابران ماندگار کنید.
  • رقابت کمتر: اکثر کسب و کارها غرفه های خود را در داخل سالن های نمایشگاهی رزرو می کنند. شما با قرار دادن غرفه خود در فضای باز یک کار خاص و منحصر به فرد می کنید که در ذهن بازدیدکنندگان ماندگار می شوید. همچنین به دلیل غرفه های کمتر در فضای بیرون، رقابت برای جلب توجه بازدیدکنندگان بسیار کمتر است و فرصت بیشتری برای برقراری ارتباط دارید.
  • مناسب برای تمام رویدادها: این غرفه ها می توانند برای انواع مختلف رویدادها از نمایشگاه های بین المللی گرفته تا نمایشگاه های کوچک و جشنواره ها و گردهمایی های اجتماعی سازگار هستند. به همین دلیل مهم نیست در چه رویدادی می خواهید شرکت کنید، غرفه سازی فضای باز همیشه می تواند یک انتخاب برای شما باشد.
  • فضای صمیمانه: نمایش محصولات و خدمات خود در فضای آزاد، یک حس راحتی و غیررسمی ایجاد می کند که باعث می شود تعاملات طولانی تر و جذاب تری بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان صورت بگیرد.

پیشرو پیشگام یکی از ارائه دهندگان مطرح غرفه های نمایشگاهی در ایران است. ما تقریبا 16 سال است که غرفه های نمایشگاهی طراحی و اجرا می کنیم، بنابراین ما می دانیم چه چیزی بهتر تاثیر می گذارد و چگونه می توانیم غرفه شما را به بهترین شکل طراحی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، امروز با ما تماس بگیرید.

حتما قبل از طراحی و ساخت غرفه فضای باز به اندازه و موقعیت غرفه، مواد ساخت، طراحی و نیازهای برقی و روشنایی توجه کنید و همچنین فراموش نکنید که مجوزهای لازم برای برپایی غرفه در فضای باز را از نمایشگاه بگیرید.

بسته به نوع غرفه ای که می سازید دارد، ولی اکثر غرفه های فضای باز از مصالحی سبک و قابل حمل ساخته می شوند که امکان حمل و نقل آن ها را فراهم می کند.

زمان ساخت غرفه فضای باز به اندازه و پیچیدگی طراحی و مواد و مصالح مورد استفاده بستگی دارد. اما با یک برنامه ریزی دقیق، می توانید زمان ساخت را به حداقل برسانید.

غرفه های فضای باز باعث ایجاد یک حس دوستانه برای بازدیدکنندگان می شود، همچنین این غرفه ها، قابلیت سفارشی سازی بالا و امکان افزودن اجرای مختلف برای جذابیت بیشتر را دارند.

Related Posts

شبکه های اجتماعی ما:
Instagram
LinkedIn
WhatsApp
YouTube

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید