5 تا از بهترین سازه‌های نمایشگاهی

folder_openوبلاگ
commentبدون دیدگاه
سازه‌های نمایشگاهی

راهنمای انتخاب بهترین سازه‌های نمایشگاهی

هدف تمام کسب‌وکارها هنگامی که در نمایشگاه شرکت می‌کنند، موفقیت و فروش بیشتر است. برای رسیدن به این اهداف باید به شکل و ظاهر غرفه به‌عنوان اولین چیزی که بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب می‌کند، توجه کرد. از آن جایی که غرفه‌سازی سفارشی، کاری هزینه بر است؛ بسیاری از کسب‌وکارها به دنبال غرفه‌های پیش‌ساخته هستند که بتوانند آن‌ها را به‌راحتی حمل کنند و در نمایشگاه‌های مختلف از آن استفاده کنند.

هنگام انتخاب سازه‌های نمایشگاهی خود باید به عواملی همچون زمان، مکان برگزاری و بودجه خود توجه کرد. یکی از بهترین انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای که می‌توانید داشته باشید، استفاده از سازه‌های پرتابل نمایشگاهی است. این سازه‌ها به دلیل نصب سریع و آسان، چیدمان سریع، قابلیت جابه‌جایی راحت، وزن کم و امکان نورپردازی یکی از انتخاب‌های محبوب بوده است. باتوجه‌به ویژگی‌های گفته شده، این امکان را به شما می‌دهد تا به طور سریع و کارآمد غرفه‌هایی برای حضور در نمایشگاه‌ها ایجاد کنید و با کمترین هزینه و زمان به نتیجه دلخواه خود برسید.

پیشرو پیشگام یکی از شرکت‌های ساخت غرفه نمایشگاهی است که به شما خدماتی با قیمت ارزان‌تر از بازار و باکیفیت پیشنهاد می‌دهد. تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا این تفاوت ما را ببینید.

سازه غرفه نمایشگاه

سازه‌های پرتابل نمایشگاهی چیست؟

به سازه‌های پرتابل، سازه‌های قابل‌حمل نیز می‌گویند که برای ساخت غرفه نمایشگاهی و استندهای نمایشگاه استفاده می‌شوند و حمل‌ونقل آنان آسان است. این سازه‌ها معمولاً از مواد سبک مانند آلومینیوم، پلاستیک و یا فایبرگلاس تولید می‌شوند.

این سازه‌ها معمولاً برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند برای بار اول در نمایشگاه شرکت کنند و یا بودجه کمتری دارند گزینه مقرون‌به‌صرفه و ایده‌آلی است. گول قیمت این سازه‌ها را نخورید، این سازه‌ها می‌توانند با غرفه‌های سفارشی و گران‌تر رقابت کنند، به‌عنوان‌مثال بیشتر سازه‌های پرتابل، زمینه‌های گرافیکی باکیفیت و بزرگی دارند، به همین دلیل می‌توان به‌راحتی در این غرفه‌ها برندسازی کرد و توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب کرد.

انتخاب از بهترین سازه‌های نمایشگاهی

انواع سازه‌های پرتابل شامل نمایشگرهای پاپ‌آپ، پایه‌های بنر، غرفه‌های مدولار، غرفه‌های قابل‌حمل، میز کانتر، استندها و… است. در ادامه مقاله به رایج‌ترین آنان اشاره خواهیم کرد:

پاپ آپ نمایشگاه

پاپ‌آپ (Pop-Up)

پاپ‌آپ‌ها یکی از رایج‌ترین استندهای نمایشگاهی هستند، این نمایشگرها اغلب از مواد سبک‌وزن  مانند آلومینیوم ساخته شده‌اند و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که قسمت‌های مختلف آن به‌صورت ریلی، مگنتی و یا ساعتی به یکدیگر وصل شده‌اند که قابلیت تغییر و تنظیم را دارند.

برای فهم راحت‌تر، پاپ‌آپ‌ها مانند یک صفحه گرافیکی بزرگ هستند که می‌توانند؛ مانند یک پس‌زمینه در غرفه نمایشگاهی شما مورداستفاده قرار بگیرند. همچنین امکان نورپردازی زیبا بر روی آن با استفاده از پروژکتورها امکان‌پذیر است.

به‌طورکلی، این نمایشگرها می‌توانند پس‌زمینة زیبایی در غرفه نمایشگاهی شما درست کنند و بسته به سلیقه شما می‌توانند به هر طرحی که دوست دارید باشند. اگر کسب‌وکاری هستید که می‌خواهید در سالن نمایشگاه جلب‌توجه کنید و متمایز باشید، حتماً از این سازه در ساخت غرفه نمایشگاه خود استفاده کنید.

نمایشگرهای پاپ‌آپ معمولاً در سه نوع مختلف ارائه می‌شوند:

  • پاپ‌آپ تخت: در ابعاد 2*2، 3*3، 3*4 و 3*5 موجود هستند و طرح گرافیکی که بر روی آنان نصب می‌شود، صاف است.
  • پاپ‌آپ منحنی
  • پاپ‌آپ استوانه‌ای

میز کانتر نمایشگاه ها

یکی از مهم‌ترین بخش‌های غرفه در نمایشگاه‌ها، میز کانتر یا اطلاعات است. این میزها ارتفاع بلندی دارند و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مشتریان بتوانند در حالت ایستاده سؤالات خود را بپرسند و در صورت نیاز به آن تکیه کنند.

هدف از طراحی میز کانتر در غرفه نمایشگاهی ایجاد شرایطی دوستانه و مناسب برای برقراری ارتباط با مشتریان و بازدیدکنندگان است. استفاده از این میزها در روزهای شلوغ نمایشگاه بسیار به کارتان می‌آید.

به‌طورکلی اگر طراحی زیبایی برای میز پیشخوان خود در نظر بگیرید، باعث می‌شود که غرفه نمایشگاهی شما حرفه‌ای و جذاب به نظر بیاید و از آن جایی که نمایشگاه محیطی شلوغ و پرازدحام است، اصولاً افراد با کمبود جا و فضای محدود روبه‌رو هستند، این میزها ازاین‌رو که قابل‌حمل هستند می‌توانند گزینه مناسبی برای روزهای شلوغ نمایشگاه باشند. میز کانتر دسترسی را برای شرکت‌کنندگان نمایشگاه آسان‌تر می‌کند و به آنان اجازه می‌دهد تا به‌راحتی با غرفه‌داران صحبت کنند.

اگر تصمیم به داشتن میز پیشخوان برای غرفه نمایشگاهی خود هستید، حتماً از آن برای برندسازی کسب‌وکار خود و تبلیغات استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید آرم و شعار برند خود و رنگ‌سازمانی خود را در میز پیشخان غرفه خود استفاده کنید.

میز کانتر یا میز پیشخوان

استند نمایشگاهی

استندهای نمایشگاهی، در عین سبکی و سادگی، کاربردهای فراوانی در فضاهای نمایشگاهی دارند و از آن‌ها برای نمایش طرح‌های تبلیغاتی گرافیکی استفاده می‌شود. این سازه‌ها از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردارند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمل‌ونقل آسان، امکان تغییر اندازه، تغییر طرح در سریع‌ترین زمان ممکن، سبک بودن و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های مهم استندها، امکان نصب بسیار آسان آن‌هاست؛ به این صورت که طرحی که چاپ شده است، با توجه به‌اندازه این سازه، برای آن در نظر گرفته می‌شود و سپس پانچ‌های این طرح درون قلاب‌های موجود در استند قرار می‌گیرد. استندها در دو نوع ارائه می‌شوند: استند رومیزی و استند سایز متغیر.

  • استند رومیزی: جنس این استندها از پلاستیک است و به علت قیمت نسبتاً مناسب و ابعاد کوچک آن، موردتوجه بسیاری از مؤسسات، ادارات و کارخانجات قرار می‌گیرد.
  • استند متغیر: در استندهای سایز متغیر نیز از پلاستیک فشرده یا آلومینیوم سبک برای ساخت این سازه استفاده می‌شود. سایز این نوع استند که جدیدترین نوع این سازه نیز محسوب می‌شود، به‌راحتی قابل‌تغییر است و در دو نوع خارجی و ایرانی در بازار موجود است.

استند نمایشگاه

رول‌آپ (Roll Up)

یکی از انواع استندهای تبلیغاتی که در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد، رول‌آپ است. این نوع بنر، تصویر و متن تبلیغاتی را روی یک سطح بزرگ خمیده و به‌صورت عمودی نمایش می‌دهد. یکی از تفاوت‌های بنرهای خطی با رول‌آپ در استفاده از فضای کمتر در غرفه نمایشگاه و همچنین به‌صورت یک مجموعه خمیده از پیام‌های تبلیغاتی را نمایش می‌دهد.

استفاده از رول‌آپ به‌عنوان یک ابزار بازاریابی رایج در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی مورداستفاده قرار می‌گیرد تا بازدیدکنندگان را جذب کرده و توجه آن‌ها را جلب کند. این سازة نمایشگاهی می‌تواند به‌خوبی اطلاعات مهم در مورد یک شرکت یا محصول را با استفاده از تصاویر نمایش دهد. جابه‌جایی و راه‌اندازی سازه‌های رول‌آپ نیز بسیار آسان است که این ویژگی آن را به یک گزینه محبوب برای مشاغل مختلف، به‌ویژه کسب‌وکارهایی که فعالیت گسترده‌ای در نمایشگاه‌ها دارند، تبدیل کرده است. رول‌آپ همچنین می‌تواند به‌عنوان یک نمایشگر مستقل یا بخشی از یک غرفه نمایشگاهی بزرگ‌تر استفاده شود که این انعطاف بیشتر در استفاده از آن را برای مشاغل مختلف فراهم می‌کند.

سخن آخر

سازه‌های نمایشگاهی می‌توانند در موفقیت شما در نمایشگاه و جذب توجه شرکت‌کنندگان تأثیر زیادی بگذارند. سازه‌های پرتابل نمایشگاهی به دلیل قابلیت حمل‌ونقل آسان، نصب سریع و قابلیت تنظیم اندازه و طرح می‌تواند انتخاب عالی برای کسب‌وکارها باشد تا بتوانند حضوری مؤثر و خوب در نمایشگاه پیش روی خود داشته باشند.

شرکت پیشرو پیشگام با داشتن تجهیزات کامل و متنوع سازه‌های پرتابل نمایشگاهی، آماده است تا شما را در نمایشگاه پیش رویتان همراهی کند. همچنین صفر تا صد غرفه‌سازی خود را می‌توانید به کارشناسان و طراحان متخصص و باتجربه ما بسپارید.

شما می‌توانید با ما تماس بگیرید و ما در انتخاب طرح، اجرای بهترین استراتژی برای نمایشگاه و… به شما کمک می‌کنیم.

با تیم ما، نمایشگاه پیش رویتان را به یک تجربه بی‌نظیر و موفق تبدیل کنید.

Related Posts

شبکه های اجتماعی ما:
Instagram
LinkedIn
WhatsApp
YouTube

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید