ساخت غرفه نمایشگاهی در اهواز

folder_openوبلاگ
commentبدون دیدگاه
پل سفید در اهواز

اگر به دنبال گسترش مخاطبان و مشتریان خود هستید، یکی از راهکارها این است که از حاشیه امن خود بیرون بیاید و در نمایشگاه‌های سایر شهرها شرکت کنید. کسب و کاران باتجربه می‌دانند که تنها با شرکت در نمایشگاه‌های تهران، نمی‌توانند کسب‌وکار خود را گسترش دهند و به همین دلیل در نمایشگاه‌های سایر شهرها شرکت می‌کنند.

یکی از شهرهایی که بهترین نمایشگاه‌ها را برای بازاریابی و تبلیغات دارد، اهواز است. ساخت غرفه نمایشگاهی در اهواز یکی از راهکارهای استراتژیک است که می‌توانید برای افزایش مشتریان و به دنبال آن افزایش فروش خود انجام دهید. اگر می‌خواهید در نمایشگاه‌های خوزستان شرکت کنید، طراحی غرفه نمایشگاهی و ساخت آن از جمله کارهایی است باید آن را مدنظر بگیرید و پیشرو پیشگام با بیش از 15 سال سابقه در این زمینه، می‌تواند راهنمای شما در این مسیر باشد.

غرفه سازی در اهواز

اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان است که در جنوب غرب ایران واقع شده است. این شهر یکی از شهرهای حیاتی و پراهمیت کشور است که در طول 8 سال جنگ تحمیلی شاهد اتفاقات تلخ زیادی بوده است. همچنین اهواز یکی از شهرهای مهم صنعتی و نفت خیز جنوب کشور است. این شهر دارای تاریخچه‌ای طولانی و با ارزش در فرهنگ و تاریخ ایران است و بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مانند رود کارون، پل سفید یا پل معلق، بازار عبدالحمید اهواز و… در اطراف آن وجود دارد.

نمایشگاه بین‌المللی خوزستان

در شهر اهواز، نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف در مراکز و فضاهای مختلف برگزار می‌شوند. نمایشگاه بین‌المللی خوزستان، یکی از مهم‌ترین مراکزی است که برای برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای بزرگ در این شهر استفاده می‌شود. نمایشگاه بین‌المللی اهواز در محله سید خلف اهواز و بلوار مدرس، میدان چمران قرار دارد و در نزدیکی آن مراکزی مانند بیمارستان آریا، مرکز خرید مرو قرار دارد و همچنین نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، اتوبوس خیابان 19 می باشد.

آدرس نمایشگاه بین‌المللی اهواز: اهواز، کیان پارس، میدان شهید چمران، ضلع شمالی، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان

این نمایشگاه در سال 1371 تاسیس شده است و از آن زمان تا به امروز نمایشگاه‌های استانی و محلی بسیاری در آن برگزار شده است که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این نمایشگاه با پشتوانة تخصص و تجربه‌ای که اعضای آن در برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، عمومی، بازرگانی دارد، در تلاش هستند که:

  • مهیا کردن فرصت‌هایی برای معرفی و عرضه فرآورده‌های صنعتی، بازرگانی، کشاورزی و معدنی
  • ایجاد و اداره غرفه نمایشگاه در داخل و خارج در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی
  • اجاره محل نمایشگاه و همکاری با نمایشگاه‌های داخل و خارج

نقشه سالن‌های نمایشگاه اهواز

نقشه سالن نمایشگاه اهواز

قوانین و مقررات غرفه‌داران نمایشگاه اهواز

  • هنگامی ثبت‌نام نهایی می‌شود که مشارکت‌کننده تمام هزینه اجاره غرفه را پرداخت کرده باشد.
  • آخرین‌مهلت پرداخت مبلغ کامل اجاره غرفه، نهایتاً تا 30 روز قبل از شروع نمایشگاه مدنظر می باشد. به این موضوع توجه کنید که پرداخت نکردن وجه اجاره، به منزله انصراف از شرکت در نمایشگاه تلقی می‌شود.
  • شرکت و کسب‌وکارهایی که وسایل سنگین یا با ارتفاع بیش از 240 سانتی متر دارند، باید در هنگام ثبت‌نام این موضوع را به صورت کتبی به اطلاع ستاد برگزاری نمایشگاه برسانند؛ در غیر این صورت نمایشگاه تعهدی نسبت به ارائه خدمات نخواهد داشت.
  • درصورتی‌که شرکت‌کننده قصد غرفه‌سازی داشته باشد، باید از یک ماه قبل از شروع مدت غرفه‌سازی اعلام شده، طرح مدنظر خود را برای ستاد برگزاری نمایشگاه ارسال و مجوز ساخت آن را دریافت کرد.
  • برای هر مترمربع غرفه‌سازی، باید مبلغ 200 هزار ریال به منظور ضمانت تخلیه غرفه، به حساب نمایشگاه خوزستان واریز شود و هنگام تخلیه محل غرفه این مبلغ برگردانده می‌شود.
  • اگر خسارتی در هنگام حمل‌ونقل وسایل در زمان آماده‌سازی و در حین نمایشگاه وارد شود، مبلغ خسارت برآورد می‌شود و از غرفه‌دار اخذ خواهد شد.
  • محصولات و خدمات کسب‌وکار شما نباید در خارج از محدودة غرفه شما به نمایش گذاشته شده باشد.
  • در صورت لغو یا جابه‌جایی زمان برگزاری نمایشگاه، شرکت نمایشگاه اهواز هیچ‌گونه تعهدی در قبال خسارت وارد شده به غرفه‌داران و مشارکت‌کنندگان ندارد.
  • غرفه‌دار فقط اجازه نمایش محصولات یا خدماتی را دارد که در فرم ثبت‌نام آنان را اعلام نموده است.

ساخت غرفه نمایشگاهی در اهواز

مزیت ساخت غرفه نمایشگاهی در اهواز

غرفه‌سازی در اهواز، همانند سایر شهرها، مزایای خود را دارد که می‌تواند برای کسب‌وکارها مفید باشد. برخی از این مزایای عبارت‌اند از:

  • استراتژیک‌ترین شهر برای نمایشگاه نفت و گاز و صنایع مرتبط: اهواز به‌عنوان یکی از شهرهای مهم ایران در زمینه نفت و گاز شناخته می‌شود و جایگاه بسیار مهمی در بازارهای استانی و کشوری دارد؛ بنابراین اگر در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت دارید، نمایشگاه اهواز می‌تواند انتخاب مناسبی برای گسترش کسب‌وکار شما باشد.
  • نمایش و ارائه محصولات و خدمات: غرفه نمایشگاهی نشان‌دهنده کسب‌وکار شما است. شما با طراحی غرفه نمایشگاهی می‌توانید محصولات و خدمات خود را به شیوه‌ای اصولی و جذاب به نمایش بگذارید. این موضوع باعث جلب‌توجه بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش فروش و بهبود تصویر برند شما می‌شود.
  • بازاریابی و تبلیغات: مسلماً می‌دانید که نمایشگاه‌ها بهترین مکان برای بازاریابی و تبلیغات است، پس به‌عنوان یک کسب‌وکار که می‌خواهد برند و محصولات خود را به دیگران معرفی کند، نباید از این فرصت غافل شوید.

به‌طورکلی، غرفه‌سازی در اهواز می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا بازارهای جدید را کشف کنند، محصولات خود را به نمایش بگذارند، روابط تجاری را بهبود بخشند، و از فرصت‌های بازاریابی و تبلیغاتی بهره‌مند شوند.

نکاتی قابل توجه هنگام طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی اهمیت بالایی دارد. در طراحی غرفه باید به عواملی چون رنگ‌ غرفه و نورپردازی اصولی توجه کرد.

  • رنگ‌ غرفه نمایشگاهی: رنگ‌ها می‌توانند تأثیر زیادی بر احساسات و رفتار بازدیدکنندگان داشته باشند؛ بنابراین، انتخاب رنگ‌ مناسب برای غرفه نمایشگاهی اهمیت زیادی دارد، همچنین به این موضوع توجه کنید که رنگی که برای تم غرفه نمایشگاهی خود انتخاب می‌کنید، مناسب کسب‌وکار و محصولات و خدمات شما باشد و بتواند به‌خوبی هویت برند شما را نشان دهد. اگر بخواهیم نصیحت کوچکی به شما به‌عنوان شرکت غرفه‌سازی که تجربه کار زیادی داریم، به شما می‌گوییم که از تأثیر رنگ‌های قرمز، مشکی، نارنجی و زرد غافل نشوید.
  • نورپردازی مناسب: با نورپردازی اصولی و مناسب، شما می‌تواند غرفه خود و محصولات یا خدمات خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارید.
  • چیدمان درست محصولات: چیدمان دقیق محصولات، نمونه‌ها، و اطلاعات برای بازدیدکنندگان اهمیت زیادی دارد. اطمینان حاصل کنید که محصولات به‌خوبی نمایش‌داده‌شده و فضایی برای ارتباط بازدیدکننده با شما فراهم است.

این موارد تنها چند مورد از نکاتی است که باید هنگام ساخت غرفه در نظر گرفت. همچنین مهم است که با شرکت‌های غرفه‌سازی حرفه‌ای و باتجربه همکاری کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

غرفه نمایشگاهی دوطبقه

کلام آخر

با ساخت غرفه نمایشگاهی در اهواز شما می‌توانید به بازار هدف گسترده‌تری دسترسی داشته باشید. اما  توجه داشته باشید که هنگامی که می‌خواهید غرفه‌سازی کنید از طراحی غرفه غافل نشوید!

هنگام طراحی غرفه نمایشگاهی به عواملی مختلفی از جمله، رنگ غرفه، نورپردازی، نشان‌دادن هویت برند و… باید توجه کرد. برای اینکه از اصولی بودن مراحل طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود اطمینان حاصل کنید، می‌توانید به شرکت‌های غرفه‌سازی کار خود را بسپارید. شرکت پیشرو پیشگام یکی فعالان قدیمی در این زمینه است که تمامی خدمات از طراحی تا اجرا غرفه نمایشگاهی را به شما ارائه می‌دهد. قبل از اینکه با هر شرکت غرفه‌سازی همکاری داشته باشید، از نمونه کارهای آنان بازدید کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت پیشرو پیشگام از نمونه کارهای آنان دیدن کنید.

همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

Related Posts

شبکه های اجتماعی ما:
Instagram
LinkedIn
WhatsApp
YouTube

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید